پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 459
  • کد خبر : ۳۲۶۱
برگزاری ملاقات مردمی شهردار قروه در راستای رسیدگی به درخواست شهروندان

 به گزارش روابط عمومی شهرداری قروه در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط رودررو شهروندان با شهردار، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 8 الی ۱۴ جلسات و ملاقات عمومی مردمی در دفتر شهردار برگزار می گردد که پس از شنیدن مسائل و درخواست های شهروندان راهنمایی‌های لازم و مکفی ارائه و موارد مورد نیاز برای بررسی بیشتر به معاونین و مدیران واحدهای مربوطه ارجاع داده می‌شود.

شهردار قروه ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات آنها اظهار کرد: مضاف بر ملاقات عمومی با شهروندان در سایر روزهای هفته به منظور سرعت بخشیدن به رفع معضلات و مسائل شهری، بررسی های میدانی و ارتباط مستقیم با شهروندان با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین با رویکرد محله محوری در مناطق مختلف شهر صورت می پذیرد.

 

آقای سنتی با اشاره به فراوانی موضوع مراجعه کنندگان خاطر نشان کرد: با توجه به توسعه شهر و افزایش ساخت و سازهای شهری، بیشترین درخواست های شهروندان در خصوص مسائل شهر سازی می باشد. البته ناگفته نماند در جلسات ملاقات مردمی نمی توانیم مشکلات مطرح شده را کاملا حل و فصل کنیم چرا که برخی از موضوعات منع قانونی دارد و علی رغم در خواست شهروندان، مطابق خواسته آنها قابل رسیدگی نیست

شهردار قروه با تاکید بر آگاه سازی مراجعین افزود: در این جلسات با استناد به قانون دلیل عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده می شود و در فضایی صمیمی و مناسب، مراجعین آگاه سازی و اقناع می شوند که بسیاری از شهروندان با وجود عدم تحقق درخواست مورد نظرشان، با اطلاع از فرایند اداری و قوانین و رفتار احترام آمیز، با رضایت دفتر را ترک می نمایند.

 لازم به ذکر است هر هفته حدود 78 نفر از شهروندان در جلسه ملاقات مردمی با شهردار دیدار و مشکلات حوزه شهری شان مورد رسیدگی قرار می گیرد.  

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0